Forum www.swierzb.fora.pl Strona G│ˇwna www.swierzb.fora.pl
Wszystko co ze Âwierzbowecem zwi▒zane
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

a chlopak??

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.swierzb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Witajcie
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 723
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/3
Sk▒d: Finland
P│eŠ: Mŕ┐czyzna

PostWys│any: Pi▒ 14:00, 04 Kwi 2014    Temat postu: a chlopak??

Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam pytanie bo czytam i czytam te wszystkie wypowiedzi jestem w totalnej kropce....by┼éam u gin dawno dawno chyba w marcu 2009 przepisa┼é mi tabletki dopoch.gynalgin bo stwierdzi┼é nadzerk─Ö brzydk─ů jak to on nazwa┼é...a mam dopiero 24 lata ale ola┼éam sprawe bo wiadomo tabletki dopoch sama nazwa m├│wi za [link widoczny dla zalogowanych] nic mnie wtedy nie bo┼éa┼éo nic mi nie by┼éo wiec da┼éam sobie spok├│j....jednak teraz jest gorzej.....po kazdej miesiaczce a nawet w jej trakcie czuje okropny zapach z pochwy to nie jest zapach krwi menstuacyjnej bo kiedys by┼é inny....i czuje swedzenie fakt ┼╝e nie jest az takie dokuczliwe ale czuje.....ca┼ée opakowanie gynalginu le┼╝y przede mn─ů i sie zastanawiam czy zaczac bra─ç tabletki.... oraz zaczo┼éem stosowa─ç proste ─çwiczenie - stawa┼éem w w─ůskim przj┼Ťciu pod ┼Ťcian─ů ,pi─Öty r├│wno przyci┼Ťnie przy scianie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Coz moze dac taki błyszczyk?? [link widoczny dla zalogowanych] Odstaw tribiotic !!!
))))) nieeeeeeeeeeee,przesta┼éam 9 lat temu,ale niech Ci si─Ö nie zdaje,┼╝e wtedy zdawa┼éam matur─Ö kiedy┼Ť to wyja┼Ťni─Ö ...cd. jutro kupie PIGMENTUM CASTELLINI ale chyba i tak pojde do lekarza jednak za cholere nie dam sie ciac!!! Vox Zabior─Ö Ci─Ö, Magdaleno... me gusto(..) por favor, wolniej, a szybciej; mam w planach wybra─ç si─Ö do fryzjera tylko ┼╝e sama jeszcze nie wiem co chc─Ö z nimi zrobi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Tanie proste i na pewno smaczne czego chciec wi─Öcej? Nie wiem czy akurat Barczy┼äski bedzie mnie konsultowa┼é ale s┼éysza┼éam o nim bardzo dobre opinie-poleci┼é mi go jeden z chirurg├│w w innym szpitalu. Czy gynalgin wchodzi w reakcj─Ö z latexem? Po drugie w WB kupisz wszystko, oczywi┼Ťcie zale┼╝y w jakim mieszcie zamieszkasz ale np u mnie s─ů polskie sklepy. dzi┼Ť jednak pokaza┼é w pe┼éni prawdziwe oblicze; Jest ju┼╝ po rozwodzie normalnym,a rok temu podj─ů┼é kroki je┼╝eli chodzi o uniewa┼╝nienie z┼éo┼╝y┼é wszystkie dokumenty napisa┼é jak─ů┼Ť histori─Ö zwi─ůzku odda┼é tam gdZie trzeba(by┼éam z nim),zap┼éaci┼é i czekamy rok!no i nic!wed┼éug mnie powinni wzywa─ç teraz ┼Ťwiadk├│w a rok czasu i nic si─Ö nie dzieje Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

a no ja czytalam..
[link widoczny dla zalogowanych]
Bolało mnie podczas chodzenia nawet w płaskich butach, bo o szpilkach już nie wspomnę. W srode mam zajecia z chirurgii plastycznej to pogadac z doktorem.mysle, ze udzieli wszystkich informacji bo on wlasnie tam pracuje
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

mia┼éam w┼éosy do pasa chcia┼éam podci─ů─ç ko┼äc├│wki i zrobi─ç grzywk─Ö , po ponad 1,5 h wysz┼éam ze ┼ézami w oczach, bez grzywki i w┼éosami obci─Ötymi przed ramie jak od \garczka\, czy kto┼Ť m├│g┼éby mi doradzi─ç dobrego fryzjera, kt├│ry pom├│g┼éby mi doprowadzic moje w┼éosy do ┼éadu ..... [link widoczny dla zalogowanych] A te wymy┼Ťlne sposoby zabijania, o kt├│rych piszecie...
Witam wszystkich. chyba mam zbyt rozegłe zainteresowania muzyczne gips! Prosze odpowiedzcie mi jak najszybciej bo martwie sie czy czasem mojemu TŻ nic nie jest Moj maz jest bardzo spokojnym czlowiekiem, czasem az za bardzo [link widoczny dla zalogowanych]
puknij sie zanim cos takiego napiszesz!! od 21 czerwca moj maly ma suche plamy na lokciach, pod kolanami i na kostkach na nozkach.mam nadzieje ze to wina proszku ale narazie probujemy diety bezmlecznej Tez goli┼éam je maszynka, dopoki nie zaczely mi odrastac tak twarde i bardzo widoczne (jestem brunetka), ze musia┼éam je golic co kilka godzin a i tak czarne kropki byly widoczne. Oo 5 lat przyjmuj─Ö tabletki antykoncepcyjne, bo bez nich nie mam reguralnych miesi─ůczek, i nie przyty┼éam w og├│le. Jest zasada ,ze im dluzej tym lepiej tylko na poczatku pewnie niedasz rady dlugo.Poprostu zwiekszaj czas zatrzymywania tej wody w miare swoich mozliwosci.Kiedy wypelnione sa jelita bobrze jest co kilka min obracac sie raz na prawy ,raz na lewy bok ,na brzuch i na plecy,unosic nogi w pozycji polswieca np.opierajac nogi o sciane,potem delikanie zmieniac pozycje.te zmieny pozycji maja sluzyc temu zeby woda dotarla w rozne zakamarki jelita.Jak dasz rade za ktoryms razem to nawet trzymaj 25 min.Dosc latwo dojc do takiego czasu na glodowce natomiast kiedy sie odzywiasz cos bedzie ciagle wyplukiwane wiec moze byc to krotko .Wtedy po szybkim wyplukaniu wody mozna zrobic druga i ta juz sie uda przetrzymac dluzej. Pewnie wiele os├│b si─Ö zdziwi moim postem, chocia┼╝by dlatego ┼╝e jestem facetem, ale mam nadziej─Ö ┼╝e nie zostan─Ö tutaj zbluzgany
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

I jak wygl─ůda komunikacja miejska, jakie s─ů ceny, co warto kupi─ç (w sensie oryginalno┼Ťci i cen), do kt├│rej godziny s─ů otwarte sklepy?
[link widoczny dla zalogowanych]
stama Z TEGO CO WIEM, BO MOJA MAMA MIA┼üA NIEDAWNO OPERACJE TO RANKE NAJLEPIEJ MY─ć SZARYM MYD┼üEM A POTEM ZASTOSOWAC MASZ NA BLIZNY CEPAN.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

00 jakies owoce lub warzywa [link widoczny dla zalogowanych] Co dalej jeszcze wymyslimy.
Tu wyjasnienie zagadki 3) ej facet nie jest slodziutki bo to nie cukierek bynajmniej. FeBe...czyzbys nas opuscila??? Je┼Ťli chcesz by w s─ůdzie Ci─Ö reprezentowa┼é pe┼énomocnik, pomaga┼é Ci, doradza┼é to rozw├│d bez orzekania o winie (czyli za obop├│ln─ů zgod─ů) kosztuje ok 1500 z┼é i jesli jest proste to si─Ö ko┼äczy na jednej rozprawie Z orzekaniem o winie - cena pewnie dwa razy wy┼╝sza i moze si─Ö ci─ůgn─ů─ç latami. Hej Dziewczynki wczoraj by┼éam u lekarza i pocz─ůtek 9 tygodnia. [link widoczny dla zalogowanych]
A na czym to w┼éa┼Ťciwie polega? Witam, naturalny kolor mam jasne blond. Ma┼éa daje mi dzi┼Ť popali─ç... u mnie 10 dni po zap┼éodnieniu robiony popo┼éudniu wyszed┼é dodatni. ludzie sex to sex, dorosli ludzie go uprawiaja i jezeli sie zabezpieczaja to jest ich sprawa!! Staram si─Ö podchodzi─ç do tematu, ┼╝e co b─Ödzie to b─Ödzie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Witam!
[link widoczny dla zalogowanych]
no ale przywrocilyscie mi wiare w internet..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] albo inn─ů tego typu (ja akurat
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jest piosenka spiewana przez kobiet─Ö, wolna, nastrojowa, kt├│ra w roku 2001 na wakacjach prze┼╝ywa┼éa 2 m┼éodo┼Ťc. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] z_i_stylizacja.html
a co do spirytusu to ja slyszalam ze nie mozna smarowac spirytem. nadejdzie czas, ┼╝e ka┼╝de drzewo i ka┼╝dy kamie┼ä b─Ödzie krzycza┼é za mn─ů jest ┼╝yd - przyjd┼║ i zabij go w imi─Ö Allaha ?? Co do zawartosci wegli, bialek i tluszczu to polecam darmowy program dietetyk, juz raz o nim pisalem HEAL THE WORLD ja tak jak pisa┼éam wy┼╝ej po bromku nie mia┼éam sk├│tk├│w ubocznych,tylko poza senno┼Ťci─ů,ale tylko na pocz─ůtku,i zacz─Ö┼éam od po┼é├│wki [link widoczny dla zalogowanych]
mknie niczym piorun, wprost w strone twojego oka/ust/nosa ... Zastanawiam sie jak ─çwiczyc odrywaj─ůc stpe od peda┼éa czy nie odrywajac? chyba ┼╝e sie myle nie b├│j sie niech wiedz─ů A jezeli chodzi o najlepszego lekarza ktory sie w tym specjalizuje to jest w poznaniu wydluza nawet konczyny po 30 cm. Aerosmith-I don't wannna miss a thing Mam wra┼╝enie, ┼╝e teraz mam nawet silniejszy g┼éos. W gazetce \Agora\ jest silownia sauna i basen, ale tam silka jest bardzo mala tak jak i basen.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.swierzb.fora.pl Strona G│ˇwna -> Witajcie Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin